Peuters

Ziezo, dat is geregeld

Peuterspeelzaal

"We creëren een fantasiewereld waarin veel leermomenten zitten. Puk, de handpop, die deel uitmaakt van een VVE-methode, speelt de hoofdrol binnen ieder thema. Hij is de raddraaier. Hij is grappig, tegendraads, maar ook schattig en lief. De kinderen helpen hem en lachen vooral veel om hem.
Puk neemt ons als het ware mee op avontuur door het leven. Door dingen zelf te ervaren, zelf te zien, zelf te beleven, zelf mee te maken en zelf te doen, leer je het allermeeste. We werken ervaringsgericht en bieden de onderwerpen thematisch aan."
De peuters zijn op alle ochtenden in de week welkom. Ouders kunnen in overleg aangeven van welke ochtenden zij gebruik willen maken.

Voor meer informatie, neem gerust contact met ons op of loop eens binnen. U bent van harte welkom!