Eige Wijzz kinderopvang

Eige Wijzz partner in peuteraanbod en BSO.

"Bij Eige Wijzz wordt elk kind wereldwijzz"

Buitenschoolse opvang
Eige Wijzz biedt voor- en naschoolse opvang aan. Ook tijdens vakanties is Eige Wijzz open. Om zo veel mogelijk een contract te kiezen wat bij u past, kunt u het beste even contact opnemen.

Peuterwerk
Kinderen vanaf 2 jaar kunnen starten in de peutergroep. Onder begeleiding van professionele en enthousiaste medewerkers wordt hier vijf ochtenden per week een peuterarrangement aangeboden.

Visie
Bij Eige Wijzz vinden we het belangrijk dat ieder kind zichzelf kan zijn en zich kan ontwikkeling op zijn of haar niveau. We geven ze de ruimte om te leren en te ontdekken. De leidsters van Eige Wijzz zullen de veilige haven zijn voor de kinderen en ouders!

Contact ouder(s)
Wij houden van open contact met ouder(s) en verzorger(s) van de kinderen. Wij maken alles bespreekbaar en hopen dat ouder(s) en verzorger(s) dit ook doen.

Praktische zaken
Eige Wijzz is geopend van maandag t/m vrijdag.
Peuter Wijzz van maandag t/m vrijdag van 8.30 t/m 12.30 uur
BSO op maandag, dinsdag en donderdag van 7.00 - 8.30 uur en van 14.30 - 18.30 uur.
BSO op woensdag en vrijdag kan in overleg.
Mocht u nog vragen hebben of contact op willen nemen, dan kan dit via de volgende gegevens:
Website: www.eigewijzz.nl
Email: info@eigewijzz.nl
Gewoon binnenlopen op school voor informatie kan natuurlijk altijd